درخواست پویانفر از رئیس جمهور درباره یک اسیر ایرانی + عکس فروش نمایشگاه کتاب تهران تاکنون چقدر بوده است؟ (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) مانوئل گارسیا رولفو به «دنیای ژوراسیک» می‌رود امیر غفارمنش و مجتبی شفیعی «سینگل» می‌شوند! فصل جدید «صباهنگ» روی آنتن صبا + زمان پخش هوتن شکیبا: دوست داشتم در فیلم «طعم گیلاس» بازی کنم رضا عطاران در جشن تولد کیانوش عیاری + عکس اکران و دوبله زنده فیلم «اوپنهایمر» در سینما هویزه مشهد + زمان اکران پاسخ وزیر ارشاد درباره ساخت فیلم بدون مجوز رسول‌اف کنسرت «نمایش سیصد» «سهراب پورناظری» روی صحنه فیلم «چی دا» با بازی شهرام عبدلی در شبکه دو + زمان پخش اهدای جایزه «هلال طلایی» به سریال «آمرلی» با بازی مصطفی زمانی «مسخ نرگس» پروانه نمایش گرفت | نقش‌آفرینی جمشید هاشم‌پور در یک اثر معمایی محمد خزاعی دبیر چهل‌وسومین جشنواره فیلم فجر شد تخصیص بن یک‌میلیون‌تومانی خرید کتاب به خبرنگاران و فعالان رسانه «راجر کورمن» چهره بزرگ سینمای مستقل درگذشت
سرخط خبرها

مرگ بازیگر 10 ساله هندی

  • کد خبر: ۱۲۹۱۲۹
  • ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
مرگ بازیگر 10 ساله هندی
بازیگر ۱۰ ساله فیلم «نمایش آخرین فیلم»، نماینده سینمای هند در اسکار ۲۰۲۳ درگذشت.

به گزارش شهرآرانیوز، به نقل از تایمز او ایندیا،  که در فیلم «نمایش آخرین فیلم» نقش‌آفرینی کرده بود، در سن ۱۰ سالگی و به دلیل ابتلا به بیماری سرطان خون درگذشته است، این در حالی است که تنها چند روز به آغاز اکران این فیلم در سینمای هند باقی مانده بود. 

پدر این بازیگر خردسال گفته که او برای بازی در این فیلم بسیار خوشحال بود و به ما می‌گفت که زندگی‌مان پس از اکران فیلم تغییر خواهد کرد اما خودش پیش از اکران فیلم، ما را ترک کرد. 

علائم بیماری این بازیگر پس از اتمام فیلمبرداری فیلم «نمایش آخرین فیلم» به صورت تب ظاهر شده بود که حتی با استفاده از دارو نیز کاهش نمی‌یافته است. 

«راهول کولی» در این فیلم در نقش «مانو» که دوست نقش اصلی داستان «سامای» است، مقابل دوربین رفته است. 

«نمایش آخرین فیلم» به عنوان نماینده سینمای هند در شاخه بهترین فیلم بین‌المللی نود و پنجمین دوره جوایز سینمایی اسکار معرفی شده است. 

منبع: ایسنا

گزارش خطا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->